Carbontim

Technologia na wyciągnięcie ręki

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.

Typografia i kolory

Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.

Roboto light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Roboto regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Roboto bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80

CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70

Ikony i ikonografiki

Ikony, podobnie jak pozostałe elementy kv, oparte zostały na motywach geometrycznych, nawiązujących do węgla. Złożone, ale jednocześnie zrozumiałe schematy oddają innowacyjność – podstawową wartość firmy.

Print

Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.

Web

Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.

Techniczne opisy i schematy przełamane zostały grafikami prezentującymi naturę. Czytelne infografiki pozwalają na przekazanie eksperckiej wiedzy w przystępny i zachęcający sposób.

Inne
realizacje

PsychoEdukacja Kamila Madeja-Bień

Marka osobista dla psychologa

Psychoedukacja
Psychoedukacja

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.

Typografia i kolory

Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.

Quicksand Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Quicksand Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Quicksand Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Quicksand Bold

CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17

CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71

CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133

Print

Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.

Strona www

Zaprojektowana
i zaprogramowa w zgodzie
z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna,
w pełni responsywna.
Aż chce się na niej pozostać
na dłużej.

Psychoedukacja