Carbontim

Technologia na wyciągnięcie ręki

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.

Typografia i kolory

Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.

Roboto Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Roboto Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Roboto Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80

CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70

Ikony i ikonografiki

Ikony, podobnie jak pozostałe elementy kv, oparte zostały na motywach geometrycznych, nawiązujących do węgla. Złożone, ale jednocześnie zrozumiałe schematy oddają innowacyjność – podstawową wartość firmy.

Print

Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.

Web

Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.

Techniczne opisy i schematy przełamane zostały grafikami prezentującymi naturę. Czytelne infografiki pozwalają na przekazanie eksperckiej wiedzy w przystępny i zachęcający sposób.

Inne
realizacje

PsychoEdukacja Kamila Madeja-Bień

Marka osobista dla psychologa

Psychoedukacja
Psychoedukacja

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.

Typografia i kolory

Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.

Quicksand Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Quicksand Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Quicksand Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Quicksand Bold

CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17

CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71

CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133

Print

Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.

Strona www

Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.

Psychoedukacja

DGE. Diagnostyka Gazowo-Energetyczna

Energia wizualna

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia

Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.

Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.

Typografia i kolory

Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.

Muli regular
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Muli bold
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Muli extrabold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135

CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0

CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0

CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18

Ikony

Małe dzieła sztuki. Wysoce estetyczne, dynamiczne w formie i wzmagające siłę przekazu.

Print

Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.

Web

Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.

Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.

Obst

Przepyszne płatki,
w smacznej formie

Obst
Obst

Co zrobiliśmy

KV, Web, Print Design, Branding

Obst jest jednym z czołowych producentów płatków śniadaniowych. Naszym zadaniem było zaprojektowanie Key Visualu opakowań, skład katalogu, a także stworzenie strony internetowej.

Typografia i kolory

Montserrat Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Montserrat Light Italic
Montserrat Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Montserrat Regular Italic
Montserrat Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Montserrat Semi-Bold Italic
Montserrat Bold
Montserrat Bold Italic
Montserrat Black
Montserrat Black Italic

CMYK 87 24 100 12
RGB 0 130 32

CMYK 55 100 15 3
RGB 137 26 125

CMYK 10 52 100 1
RGB 226 138 0

CMYK 23 97 100 18
RGB 165 36 19

CMYK 71 27 0 0
RGB 53 153 216

Print

Projekty opakowań i skład katalogów – to wyzwania, które zdecydowanie lubimy!

Web

Podobnie nigdy nie odmawiamy sobie przyjemności tworzenia nowoczesnych
i przejrzystych stron internetowych.

Obst

Carbontim

Technologia na wyciągnięcie ręki

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.

Typografia i kolory

Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.

Roboto Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Roboto Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Roboto Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80

CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70

Ikony i ikonografiki

Ikony, podobnie jak pozostałe elementy kv, oparte zostały na motywach geometrycznych, nawiązujących do węgla. Złożone, ale jednocześnie zrozumiałe schematy oddają innowacyjność – podstawową wartość firmy.

Print

Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.

Web

Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.

Krakowski Park Technologiczny

Digital Dragons

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor

Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.

Kolorystyka

Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.

Print

W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.