Co zrobiliśmy
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.
Nowy znak
Charakterystyczna, unikatowa identyfikacja wizualna. Jej punktem oparcia jest wydłużony heksagon symbolizujący podstawową działalność firmy, jaką jest produkcja urządzeń do uwęglania biomasy. Zastosowane przez nas wzornictwo podkreśla bliskość wobec tego, co organiczne, naturalne, a jednocześnie – innowacyjne.
Typografia i kolory
Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.
CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80
CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70
Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.
Web
Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.
Techniczne opisy i schematy przełamane zostały grafikami prezentującymi naturę. Czytelne infografiki pozwalają na przekazanie eksperckiej wiedzy w przystępny i zachęcający sposób.
Inne
realizacje
Grupa Amtra
Nowa strona kultowej marki
Charakterystycznych choinek zapachowych WUNDER-BAUM nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
Co zrobiliśmy
Web
Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.
Typografia i kolory
W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.
CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69
CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90
CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Web
Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.
DGE. Diagnostyka Gazowo-Energetyczna
Energia wizualna
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Co zrobiliśmy
Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia
Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.
Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.
Logo
Proste, czytelne i łatwe do zapamiętania. Element graficzny w postaci słupków statystycznych nawiązuje do podstawowej działalności firmy, dynamizuje i ociepla przekaz.
Typografia i kolory
Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.
CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135
CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0
CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0
CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18
Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.
Web
Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.
Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.
Grupa Amtra
Masz to jak w sejfie
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Co zrobiliśmy
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Typografia i kolory
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
Web
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.