DGE. Diagnostyka Gazowo-Energetyczna
Energia wizualna
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia
Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.
Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.
Proste, czytelne i łatwe do zapamiętania. Element graficzny w postaci słupków statystycznych nawiązuje do podstawowej działalności firmy, dynamizuje i ociepla przekaz.
Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.
CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135
CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0
CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0
CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18
Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.
Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.
Bezpośredni styl komunikacji H2H i estetyczna warstwa graficzna budzą zaufanie w odbiorcy i nakłaniają do kontaktu.
Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
Nasz nowy klient Ajinomoto Poland powierzył nam misję stworzenia polsko- i angielskojęzycznej strony przepysznych tajskich zupek marki YumYum.
Web, Multimedia
Do realizacji tego zadania podeszliśmy bardzo kompleksowo – nie tylko zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy stronę , ale również przygotowaliśmy apetyczne animacje, które są teraz jej integralną częścią.
Stronę oparliśmy o przyjemne dla oka odcienie różu i brązu oraz czytelne, geometryczne fonty.
CMYK 0, 28, 71, 24
RGB 193, 139, 56
CMYK 0, 88, 57, 25
RGB 190, 22, 81
CMYK 0, 100, 66, 59
RGB 105, 0, 36
Zbudowana na silniku WordPressa dwujęzyczna strona marki przykuwa uwagę od pierwszej sekundy, jest intuicyjna i szybka.
Organizujemy imprezy gamingowe na całym świecie. Pracujemy dla największych firm z branży komputerowej i e-sportowej. Grupa Leonardo to nasze zbrojne ramię w zakresie projektowania graficznego i bardzo licznych działaniach webowych. Ten zespół to prawdziwa Drużyna Pierścienia – nie boi się trudnych wyzwań ani zabójczych deadline’ów, a efekty jego pracy są zawsze na piątkę z plusem. Z nimi naprawdę warto!
To już kolejna nasza realizacja związana z branżą gier komputerowych – tym razem zadbaliśmy o wizualne aspekty największego europejskiego wydarzenia poświęconego gamedev – Digital Dragons organizowanej przez Krakowski Park Technologiczny.
Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor
Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.
Intensywnie czarna apla oraz glitch art wykorzystujący gradienty kolorów występujących w logo wydarzenia perfekcyjnie się ze sobą komponują i na długo pozostają w pamięci.
Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.
W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia
Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.
Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.
Proste, czytelne i łatwe do zapamiętania. Element graficzny w postaci słupków statystycznych nawiązuje do podstawowej działalności firmy, dynamizuje i ociepla przekaz.
Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.
CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135
CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0
CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0
CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18
Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.
Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.
Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.
Charakterystyczna, unikatowa identyfikacja wizualna. Jej punktem oparcia jest wydłużony heksagon symbolizujący podstawową działalność firmy, jaką jest produkcja urządzeń do uwęglania biomasy. Zastosowane przez nas wzornictwo podkreśla bliskość wobec tego, co organiczne, naturalne, a jednocześnie – innowacyjne.
Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.
CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80
CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70
Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.
Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.
KV, Web, Print Design, Branding
Obst jest jednym z czołowych producentów płatków śniadaniowych. Naszym zadaniem było zaprojektowanie Key Visualu opakowań, skład katalogu, a także stworzenie strony internetowej.
CMYK 87 24 100 12
RGB 0 130 32
CMYK 55 100 15 3
RGB 137 26 125
CMYK 10 52 100 1
RGB 226 138 0
CMYK 23 97 100 18
RGB 165 36 19
CMYK 71 27 0 0
RGB 53 153 216
Projekty opakowań i skład katalogów – to wyzwania, które zdecydowanie lubimy!
Podobnie nigdy nie odmawiamy sobie przyjemności tworzenia nowoczesnych i przejrzystych stron internetowych.