DGE. Diagnostyka Gazowo-Energetyczna

Energia wizualna

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia

Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.

Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.

Typografia i kolory

Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.

Muli regular
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Muli bold
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Muli extrabold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135

CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0

CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0

CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18

Ikony

Małe dzieła sztuki. Wysoce estetyczne, dynamiczne w formie i wzmagające siłę przekazu.

Print

Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.

Web

Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.

Bezpośredni styl komunikacji H2H i estetyczna warstwa graficzna budzą zaufanie w odbiorcy i nakłaniają do kontaktu.

Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.

Inne
realizacje

Bank Spółdzielczy w Tychach

Relacje, zaufanie, przystępność

To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.

BS Tychy
BS Tychy

Co zrobiliśmy

Web

Bankowość wkracza w czasy, w których najważniejszym kapitałem nie są ulokowane w skarbcach pieniądze, a relacje z klientami. Często jednym z pierwszych punktów styku klienta z bankiem jest strona internetowa, dlatego Bank Spółdzielczy w Tychach powierzył nam realizację nowej, przyjaznej użytkownikom, strony internetowej.

Typografia i kolory

 

Zielona paleta barw, gradienty i popularny Open Sans stanowią fundament tej przystępnej i przyjemnej dla oka strony.

Open Sans Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Open Sans Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Open Sans Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Open Sans Bold

CMYK 44 0 100 0
RGB 155 216 50

CMYK 75 0 85 0
RGB 56 180 97

CMYK 88 32 100 22
RGB 17 111 48

CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67

Ikony

Ciekawym dodatkiem do bogatego w lifestylowe zdjęcia projektu strony są przygotowane przez nas nowoczesne piktogramy.

Projekt strony

BS Tychy

PsychoEdukacja Kamila Madeja-Bień

Marka osobista dla psychologa

Psychoedukacja
Psychoedukacja

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.

Typografia i kolory

Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.

Quicksand Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Quicksand Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Quicksand Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Quicksand Bold

CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17

CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71

CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133

Print

Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.

Strona www

Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.

Psychoedukacja

Grupa Amtra

Nowa strona kultowej marki

Wunderbaum
Wunderbaum

Co zrobiliśmy

Web

Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.

Typografia i kolory

W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.

Lato Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Lato Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Lato Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69

CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90

CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46

CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67

Web

Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.

wunderbaum

New Carbon

Nowa odsłona doświadczonego dostawcy paliw stałych

New Carbon
New Carbon

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

New Carbon to firma od 20 lat zajmująca się sprzedażą i dystrybucją paliw stałych, zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Na jej potrzeby przygotowaliśmy nowe logo wraz z identyfikacją wizualną oraz stroną www.

Typografia i kolory

Przyjemny dla oka i nowoczesny font oraz cztery niebieskie odcienie skomponowane razem pozwoliły na wypracowanie niebanalnej identyfikacji.

Cabin Regular
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Cabin Regular Italic
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Cabin Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Cabin Medium Italic
Cabin Semi-Bold
Cabin Bold

CMYK 56 0 3 0
RGB 108 201 238

CMYK 71 13 4 0
RGB 46 170 220

CMYK 86 48 4 0
RGB 14 114 181

CMYK 100 85 45 51
RGB 4 34 65

Print

Pakiet przejrzystych i zapadających w pamięć materiałów drukowanych.