DGE. Diagnostyka Gazowo-Energetyczna
Energia wizualna
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia
Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.
Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.
Proste, czytelne i łatwe do zapamiętania. Element graficzny w postaci słupków statystycznych nawiązuje do podstawowej działalności firmy, dynamizuje i ociepla przekaz.
Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.
CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135
CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0
CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0
CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18
Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.
Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.
Bezpośredni styl komunikacji H2H i estetyczna warstwa graficzna budzą zaufanie w odbiorcy i nakłaniają do kontaktu.
Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
Identyfikacja wizualna, Print Design, Branding
Nie pierwszy raz stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia wizualnych aspektów branży energetycznej. Nasze doświadczenia przekuliśmy w nowoczesny branding.
Geometryczne kształty połączone w dynamiczny i charakterystyczny sygnet przekuliśmy nie tylko na ciekawe logo, ale przede wszystkim wyróżniającą się identyfikację wizualną.
Identyfikacja ta nie obeszłaby się bez zastosowania wielu odcieni niebieskiego oraz znanego i lubianego fontu Montserrat.
CMYK 52 0 0 0
RGB 123 206 239
CMYK 65 0 0 0
RGB 65 192 235
CMYK 100 34 0 0
RGB 0 125 194
CMYK 100 50 0 0
RGB 0 106 179
CMYK 80 20 0 9
RGB 0 34 55
W ramach prac przygotowaliśmy pełny pakiet projektów materiałów drukowanych: teczek, wizytówek, notesów, rollupów.