AJINOMOTO POLAND

Yummy job!

YumYum

Co zrobiliśmy

Web, Multimedia

Do realizacji tego zadania podeszliśmy bardzo kompleksowo – nie tylko zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy stronę , ale również przygotowaliśmy apetyczne animacje, które są teraz jej integralną częścią.

Typografia i kolory

Stronę oparliśmy o przyjemne dla oka odcienie różu i brązu oraz czytelne, geometryczne fonty.

Poppins Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Poppins Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Poppins Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0, 28, 71, 24
RGB 193, 139, 56

CMYK 0, 88, 57, 25
RGB 190, 22, 81

CMYK 0, 100, 66, 59
RGB 105, 0, 36

Web

Zbudowana na silniku WordPressa dwujęzyczna strona marki przykuwa uwagę od pierwszej sekundy, jest intuicyjna i szybka.

Organizujemy imprezy gamingowe na całym świecie. Pracujemy dla największych firm z branży komputerowej i e-sportowej. Grupa Leonardo to nasze zbrojne ramię w zakresie projektowania graficznego i bardzo licznych działaniach webowych. Ten zespół to prawdziwa Drużyna Pierścienia – nie boi się trudnych wyzwań ani zabójczych deadline’ów, a efekty jego pracy są zawsze na piątkę z plusem. Z nimi naprawdę warto!

Inne
realizacje

PsychoEdukacja Kamila Madeja-Bień

Marka osobista dla psychologa

Psychoedukacja
Psychoedukacja

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.

Typografia i kolory

Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.

Quicksand Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Quicksand Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Quicksand Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Quicksand Bold

CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17

CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71

CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133

Print

Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.

Strona www

Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.

Psychoedukacja

Carbontim

Technologia na wyciągnięcie ręki

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.

Typografia i kolory

Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.

Roboto Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Roboto Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Roboto Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80

CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70

Ikony i ikonografiki

Ikony, podobnie jak pozostałe elementy kv, oparte zostały na motywach geometrycznych, nawiązujących do węgla. Złożone, ale jednocześnie zrozumiałe schematy oddają innowacyjność – podstawową wartość firmy.

Print

Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.

Web

Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.

Techniczne opisy i schematy przełamane zostały grafikami prezentującymi naturę. Czytelne infografiki pozwalają na przekazanie eksperckiej wiedzy w przystępny i zachęcający sposób.

Grupa Amtra

Masz to jak w sejfie

Sejfboksy
Sejfboksy

Co zrobiliśmy

Web

Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.

Typografia i kolory

Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.

Open Sans Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Open Sans Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Open Sans Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Open Sans Bold

CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53

CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98

CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147

Ikony

W ramach projektu stworzyliśmy pakiet ikon, dzięki którym jeszcze przyjemniej korzysta się ze strony.

Web

W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.

Sejfboksy
Sejfboksy

Naster

Źródło Twojej Energii

Naster
Naster

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Print Design, Branding

Nie pierwszy raz stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia wizualnych aspektów branży energetycznej. Nasze doświadczenia przekuliśmy w nowoczesny branding.

Typografia i kolory

Identyfikacja ta nie obeszłaby się bez zastosowania wielu odcieni niebieskiego oraz znanego i lubianego fontu Montserrat.

Montserrat Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Montserrat Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Montserrat Semi-Bold
Montserrat Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 52 0 0 0
RGB 123 206 239

CMYK 65 0 0 0
RGB 65 192 235

CMYK 100 34 0 0
RGB 0 125 194

CMYK 100 50 0 0
RGB 0 106 179

CMYK 80 20 0 9
RGB 0 34 55

Print

W ramach prac przygotowaliśmy pełny pakiet projektów materiałów drukowanych: teczek, wizytówek, notesów, rollupów.