AJINOMOTO POLAND
Yummy job!
Nasz nowy klient Ajinomoto Poland powierzył nam misję stworzenia polsko- i angielskojęzycznej strony przepysznych tajskich zupek marki YumYum.
Nasz nowy klient Ajinomoto Poland powierzył nam misję stworzenia polsko- i angielskojęzycznej strony przepysznych tajskich zupek marki YumYum.
Web, Multimedia
Do realizacji tego zadania podeszliśmy bardzo kompleksowo – nie tylko zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy stronę , ale również przygotowaliśmy apetyczne animacje, które są teraz jej integralną częścią.
Stronę oparliśmy o przyjemne dla oka odcienie różu i brązu oraz czytelne, geometryczne fonty.
CMYK 0, 28, 71, 24
RGB 193, 139, 56
CMYK 0, 88, 57, 25
RGB 190, 22, 81
CMYK 0, 100, 66, 59
RGB 105, 0, 36
Zbudowana na silniku WordPressa dwujęzyczna strona marki przykuwa uwagę od pierwszej sekundy, jest intuicyjna i szybka.
Organizujemy imprezy gamingowe na całym świecie. Pracujemy dla największych firm z branży komputerowej i e-sportowej. Grupa Leonardo to nasze zbrojne ramię w zakresie projektowania graficznego i bardzo licznych działaniach webowych. Ten zespół to prawdziwa Drużyna Pierścienia – nie boi się trudnych wyzwań ani zabójczych deadline’ów, a efekty jego pracy są zawsze na piątkę z plusem. Z nimi naprawdę warto!
Nie pierwszy raz zajęliśmy się kompleksowym opracowaniem marki osobistej. I tym razem udało nam się zaprojektować przystępną komunikację bez zbędnej pretensjonalności.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.
Właśnie dlatego projektując logo skupiliśmy się szczególnie na sygnecie, który przedstawia połączoną rodzinę (a więc i wartości, i korzyści płynące z oferty). Dobrze komponuje się on z logotypem zarówno w pionie jak i w poziomie.
Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.
CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17
CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71
CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133
Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.
Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.
Charakterystyczna, unikatowa identyfikacja wizualna. Jej punktem oparcia jest wydłużony heksagon symbolizujący podstawową działalność firmy, jaką jest produkcja urządzeń do uwęglania biomasy. Zastosowane przez nas wzornictwo podkreśla bliskość wobec tego, co organiczne, naturalne, a jednocześnie – innowacyjne.
Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.
CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80
CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70
Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.
Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.
Techniczne opisy i schematy przełamane zostały grafikami prezentującymi naturę. Czytelne infografiki pozwalają na przekazanie eksperckiej wiedzy w przystępny i zachęcający sposób.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
Identyfikacja wizualna, Print Design, Branding
Nie pierwszy raz stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia wizualnych aspektów branży energetycznej. Nasze doświadczenia przekuliśmy w nowoczesny branding.
Geometryczne kształty połączone w dynamiczny i charakterystyczny sygnet przekuliśmy nie tylko na ciekawe logo, ale przede wszystkim wyróżniającą się identyfikację wizualną.
Identyfikacja ta nie obeszłaby się bez zastosowania wielu odcieni niebieskiego oraz znanego i lubianego fontu Montserrat.
CMYK 52 0 0 0
RGB 123 206 239
CMYK 65 0 0 0
RGB 65 192 235
CMYK 100 34 0 0
RGB 0 125 194
CMYK 100 50 0 0
RGB 0 106 179
CMYK 80 20 0 9
RGB 0 34 55
W ramach prac przygotowaliśmy pełny pakiet projektów materiałów drukowanych: teczek, wizytówek, notesów, rollupów.