AJINOMOTO POLAND
Yummy job!
Nasz nowy klient Ajinomoto Poland powierzył nam misję stworzenia polsko- i angielskojęzycznej strony przepysznych tajskich zupek marki YumYum.
Nasz nowy klient Ajinomoto Poland powierzył nam misję stworzenia polsko- i angielskojęzycznej strony przepysznych tajskich zupek marki YumYum.
Web, Multimedia
Do realizacji tego zadania podeszliśmy bardzo kompleksowo – nie tylko zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy stronę , ale również przygotowaliśmy apetyczne animacje, które są teraz jej integralną częścią.
Stronę oparliśmy o przyjemne dla oka odcienie różu i brązu oraz czytelne, geometryczne fonty.
CMYK 0, 28, 71, 24
RGB 193, 139, 56
CMYK 0, 88, 57, 25
RGB 190, 22, 81
CMYK 0, 100, 66, 59
RGB 105, 0, 36
Zbudowana na silniku WordPressa dwujęzyczna strona marki przykuwa uwagę od pierwszej sekundy, jest intuicyjna i szybka.
Organizujemy imprezy gamingowe na całym świecie. Pracujemy dla największych firm z branży komputerowej i e-sportowej. Grupa Leonardo to nasze zbrojne ramię w zakresie projektowania graficznego i bardzo licznych działaniach webowych. Ten zespół to prawdziwa Drużyna Pierścienia – nie boi się trudnych wyzwań ani zabójczych deadline’ów, a efekty jego pracy są zawsze na piątkę z plusem. Z nimi naprawdę warto!
To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.
Web
Bankowość wkracza w czasy, w których najważniejszym kapitałem nie są ulokowane w skarbcach pieniądze, a relacje z klientami. Często jednym z pierwszych punktów styku klienta z bankiem jest strona internetowa, dlatego Bank Spółdzielczy w Tychach powierzył nam realizację nowej, przyjaznej użytkownikom, strony internetowej.
Zielona paleta barw, gradienty i popularny Open Sans stanowią fundament tej przystępnej i przyjemnej dla oka strony.
CMYK 44 0 100 0
RGB 155 216 50
CMYK 75 0 85 0
RGB 56 180 97
CMYK 88 32 100 22
RGB 17 111 48
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
To już kolejna nasza realizacja związana z branżą gier komputerowych – tym razem zadbaliśmy o wizualne aspekty największego europejskiego wydarzenia poświęconego gamedev – Digital Dragons organizowanej przez Krakowski Park Technologiczny.
Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor
Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.
Intensywnie czarna apla oraz glitch art wykorzystujący gradienty kolorów występujących w logo wydarzenia perfekcyjnie się ze sobą komponują i na długo pozostają w pamięci.
Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.
W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.