Bank Spółdzielczy w Tychach
Relacje, zaufanie, przystępność
To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.
To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.
Web
Bankowość wkracza w czasy, w których najważniejszym kapitałem nie są ulokowane w skarbcach pieniądze, a relacje z klientami. Często jednym z pierwszych punktów styku klienta z bankiem jest strona internetowa, dlatego Bank Spółdzielczy w Tychach powierzył nam realizację nowej, przyjaznej użytkownikom, strony internetowej.
Zielona paleta barw, gradienty i popularny Open Sans stanowią fundament tej przystępnej i przyjemnej dla oka strony.
CMYK 44 0 100 0
RGB 155 216 50
CMYK 75 0 85 0
RGB 56 180 97
CMYK 88 32 100 22
RGB 17 111 48
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Tak samo jak nasz klient wierzymy w nieskończone możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie. Dlatego nie było wątpliwości, że Carbontim otrzyma od nas najlepsze dostępne rozwiązania w zakresie brandingu, digitalu i print designu.
Charakterystyczna, unikatowa identyfikacja wizualna. Jej punktem oparcia jest wydłużony heksagon symbolizujący podstawową działalność firmy, jaką jest produkcja urządzeń do uwęglania biomasy. Zastosowane przez nas wzornictwo podkreśla bliskość wobec tego, co organiczne, naturalne, a jednocześnie – innowacyjne.
Prosty, czytelny font i ciepła, stonowana kolorystyka budzą pozytywne skojarzenia.
Fiolet naprowadza na kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań, pomarańczowy kojarzy się ze słońcem, naturą i świeżością.
CMYK 0 36 20 60
RGB 101 64 80
CMYK 100 70 0 20
RGB 242 153 70
Standy, foldery i katalogi – zaopatrzone w doskonałe zdjęcia i czytelne infografiki, ujmujące estetyką i eksperckością – należą do podstawowych narzędzi promocyjnych Carbontim.
Poruszanie się po nowej stronie producenta jest łatwe, intuicyjne i – co najważniejsze – przyjemne.
Techniczne opisy i schematy przełamane zostały grafikami prezentującymi naturę. Czytelne infografiki pozwalają na przekazanie eksperckiej wiedzy w przystępny i zachęcający sposób.
Charakterystycznych choinek zapachowych WUNDER-BAUM nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
Web
Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.
W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.
CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69
CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90
CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.
Web
Bankowość wkracza w czasy, w których najważniejszym kapitałem nie są ulokowane w skarbcach pieniądze, a relacje z klientami. Często jednym z pierwszych punktów styku klienta z bankiem jest strona internetowa, dlatego Bank Spółdzielczy w Tychach powierzył nam realizację nowej, przyjaznej użytkownikom, strony internetowej.
Zielona paleta barw, gradienty i popularny Open Sans stanowią fundament tej przystępnej i przyjemnej dla oka strony.
CMYK 44 0 100 0
RGB 155 216 50
CMYK 75 0 85 0
RGB 56 180 97
CMYK 88 32 100 22
RGB 17 111 48
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Charakterystycznych choinek zapachowych WUNDER-BAUM nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
Web
Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.
W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.
CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69
CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90
CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.
To już kolejna nasza realizacja związana z branżą gier komputerowych – tym razem zadbaliśmy o wizualne aspekty największego europejskiego wydarzenia poświęconego gamedev – Digital Dragons organizowanej przez Krakowski Park Technologiczny.
Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor
Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.
Intensywnie czarna apla oraz glitch art wykorzystujący gradienty kolorów występujących w logo wydarzenia perfekcyjnie się ze sobą komponują i na długo pozostają w pamięci.
Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.
W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.
Identyfikacja wizualna, Print Design, Branding
Nie pierwszy raz stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia wizualnych aspektów branży energetycznej. Nasze doświadczenia przekuliśmy w nowoczesny branding.
Geometryczne kształty połączone w dynamiczny i charakterystyczny sygnet przekuliśmy nie tylko na ciekawe logo, ale przede wszystkim wyróżniającą się identyfikację wizualną.
Identyfikacja ta nie obeszłaby się bez zastosowania wielu odcieni niebieskiego oraz znanego i lubianego fontu Montserrat.
CMYK 52 0 0 0
RGB 123 206 239
CMYK 65 0 0 0
RGB 65 192 235
CMYK 100 34 0 0
RGB 0 125 194
CMYK 100 50 0 0
RGB 0 106 179
CMYK 80 20 0 9
RGB 0 34 55
W ramach prac przygotowaliśmy pełny pakiet projektów materiałów drukowanych: teczek, wizytówek, notesów, rollupów.
Charakterystycznych choinek zapachowych WUNDER-BAUM nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
Web
Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.
W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.
CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69
CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90
CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.
Jak pokazać energię i potencjał drzemiące w nowoczesnej marce? Bezkompromisowo! Zobacz, w jaki sposób wstrząsnęliśmy światem obecnych i przyszłych klientów DGE.
Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia
Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.
Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.
Proste, czytelne i łatwe do zapamiętania. Element graficzny w postaci słupków statystycznych nawiązuje do podstawowej działalności firmy, dynamizuje i ociepla przekaz.
Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.
CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135
CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0
CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0
CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18
Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.
Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.
Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.