Co zrobiliśmy
KV, Web, Print Design, Branding
Obst jest jednym z czołowych producentów płatków śniadaniowych. Naszym zadaniem było zaprojektowanie Key Visualu opakowań, skład katalogu, a także stworzenie strony internetowej.
Typografia i kolory
CMYK 87 24 100 12
RGB 0 130 32
CMYK 55 100 15 3
RGB 137 26 125
CMYK 10 52 100 1
RGB 226 138 0
CMYK 23 97 100 18
RGB 165 36 19
CMYK 71 27 0 0
RGB 53 153 216
Projekty opakowań i skład katalogów – to wyzwania, które zdecydowanie lubimy!
Web
Podobnie nigdy nie odmawiamy sobie przyjemności tworzenia nowoczesnych i przejrzystych stron internetowych.
Inne
realizacje
Krakowski Park Technologiczny
Digital Dragons
To już kolejna nasza realizacja związana z branżą gier komputerowych – tym razem zadbaliśmy o wizualne aspekty największego europejskiego wydarzenia poświęconego gamedev – Digital Dragons organizowanej przez Krakowski Park Technologiczny.
Co zrobiliśmy
Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor
Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.
Key Visual
Intensywnie czarna apla oraz glitch art wykorzystujący gradienty kolorów występujących w logo wydarzenia perfekcyjnie się ze sobą komponują i na długo pozostają w pamięci.
Kolorystyka
Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.
W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.
Grupa Amtra
Masz to jak w sejfie
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Co zrobiliśmy
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Typografia i kolory
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
Web
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.