Grupa Amtra

Masz to jak w sejfie

Sejfboksy
Sejfboksy

Co zrobiliśmy

Web

Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.

Typografia i kolory

Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.

Open Sans Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Open Sans Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Open Sans Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Open Sans Bold

CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53

CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98

CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147

Ikony

W ramach projektu stworzyliśmy pakiet ikon, dzięki którym jeszcze przyjemniej korzysta się ze strony.

Web

W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.

Sejfboksy
Sejfboksy

Inne
realizacje

Krakowski Park Technologiczny

Digital Dragons

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor

Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.

Kolorystyka

Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.

Print

W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.

DGE. Diagnostyka Gazowo-Energetyczna

Energia wizualna

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, KV, Web, Print Design, Branding, Multimedia

Bez wątpienia nasze realizacje dla DGE, firmy działającej w branży usług energetycznych, gazowych i cieplnych, to jeden z najbardziej elektryzujących przypadków udanej współpracy. W dokonanym przez nas rebrandingu i zmianie charakteru komunikacji płyniemy pod prąd powszechnej nudzie i banałom.

Nowy logotyp, key visual, strona www, materiały wizerunkowe i szeroko rozumiana promocja w sieci – to podstawowe elementy, za pomocą których budujemy napięcie i przekazujemy odbiorcom potężny ładunek pozytywnych emocji związanych z marką.

Typografia i kolory

Prosty krój fontu oddaje transparentność – jedno z głównych założeń komunikacji marki. Kontrastowe zestawienie głębokiego błękitu i ciepłej żółci budzi pozytywne skojarzenia, angażuje i zachęca do działania.

Muli regular
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Muli bold
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Muli extrabold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135

CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0

CMYK 0 70 100 0
RGB 235 102 0

CMYK 0 90 100 0
RGB 229 50 18

Ikony

Małe dzieła sztuki. Wysoce estetyczne, dynamiczne w formie i wzmagające siłę przekazu.

Print

Komplet wizerunkowych materiałów drukowanych
i gadżetów – spójnych z nową komunikacją marki.

Web

Nowoczesna, profesjonalna, w pełni responsywna strona www.

Bezpośredni styl komunikacji H2H i estetyczna warstwa graficzna budzą zaufanie w odbiorcy i nakłaniają do kontaktu.

Grupie Leonardo powierzyliśmy zadanie kompleksowego odświeżenia wizerunku naszej marki. Agencja wywiązała się z niego wzorowo, wykazując kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie. Każdego dnia przekonujemy się o tym, jak nowa identyfikacja wizualna oraz szerokie spektrum materiałów i narzędzi marketingowych przygotowanych na jej bazie wpływa na pozytywny odbiór naszej firmy w oczach klientów, co w rezultacie przekłada się na wyraźne umocnienie jej pozycji na rynku. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, a współpraca z Grupą Leonardo niewątpliwie nam w tym pomaga.