Grupa Amtra

Masz to jak w sejfie

Sejfboksy
Sejfboksy

Co zrobiliśmy

Web

Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.

Typografia i kolory

Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.

Open Sans Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Open Sans Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Open Sans Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Open Sans Bold

CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53

CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98

CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147

Ikony

W ramach projektu stworzyliśmy pakiet ikon, dzięki którym jeszcze przyjemniej korzysta się ze strony.

Web

W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.

Sejfboksy
Sejfboksy

Inne
realizacje

Naster

Źródło Twojej Energii

Naster
Naster

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Print Design, Branding

Nie pierwszy raz stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia wizualnych aspektów branży energetycznej. Nasze doświadczenia przekuliśmy w nowoczesny branding.

Typografia i kolory

Identyfikacja ta nie obeszłaby się bez zastosowania wielu odcieni niebieskiego oraz znanego i lubianego fontu Montserrat.

Montserrat Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Montserrat Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Montserrat Semi-Bold
Montserrat Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 52 0 0 0
RGB 123 206 239

CMYK 65 0 0 0
RGB 65 192 235

CMYK 100 34 0 0
RGB 0 125 194

CMYK 100 50 0 0
RGB 0 106 179

CMYK 80 20 0 9
RGB 0 34 55

Print

W ramach prac przygotowaliśmy pełny pakiet projektów materiałów drukowanych: teczek, wizytówek, notesów, rollupów.

Krakowski Park Technologiczny

Digital Dragons

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor

Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.

Kolorystyka

Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.

Print

W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.

Bank Spółdzielczy w Tychach

Relacje, zaufanie, przystępność

To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.

BS Tychy
BS Tychy

Co zrobiliśmy

Web

Bankowość wkracza w czasy, w których najważniejszym kapitałem nie są ulokowane w skarbcach pieniądze, a relacje z klientami. Często jednym z pierwszych punktów styku klienta z bankiem jest strona internetowa, dlatego Bank Spółdzielczy w Tychach powierzył nam realizację nowej, przyjaznej użytkownikom, strony internetowej.

Typografia i kolory

 

Zielona paleta barw, gradienty i popularny Open Sans stanowią fundament tej przystępnej i przyjemnej dla oka strony.

Open Sans Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Open Sans Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Open Sans Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Open Sans Bold

CMYK 44 0 100 0
RGB 155 216 50

CMYK 75 0 85 0
RGB 56 180 97

CMYK 88 32 100 22
RGB 17 111 48

CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67

Ikony

Ciekawym dodatkiem do bogatego w lifestylowe zdjęcia projektu strony są przygotowane przez nas nowoczesne piktogramy.

Projekt strony

BS Tychy

New Carbon

Nowa odsłona doświadczonego dostawcy paliw stałych

New Carbon
New Carbon

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

New Carbon to firma od 20 lat zajmująca się sprzedażą i dystrybucją paliw stałych, zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Na jej potrzeby przygotowaliśmy nowe logo wraz z identyfikacją wizualną oraz stroną www.

Typografia i kolory

Przyjemny dla oka i nowoczesny font oraz cztery niebieskie odcienie skomponowane razem pozwoliły na wypracowanie niebanalnej identyfikacji.

Cabin Regular
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Cabin Regular Italic
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Cabin Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Cabin Medium Italic
Cabin Semi-Bold
Cabin Bold

CMYK 56 0 3 0
RGB 108 201 238

CMYK 71 13 4 0
RGB 46 170 220

CMYK 86 48 4 0
RGB 14 114 181

CMYK 100 85 45 51
RGB 4 34 65

Print

Pakiet przejrzystych i zapadających w pamięć materiałów drukowanych.

Grupa Amtra

Masz to jak w sejfie

Sejfboksy
Sejfboksy

Co zrobiliśmy

Web

Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.

Typografia i kolory

Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.

Open Sans Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Open Sans Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Open Sans Semi-Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Open Sans Bold

CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53

CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98

CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147

Ikony

W ramach projektu stworzyliśmy pakiet ikon, dzięki którym jeszcze przyjemniej korzysta się ze strony.

Web

W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.

Sejfboksy

Grupa Amtra

Nowa strona kultowej marki

Wunderbaum
Wunderbaum

Co zrobiliśmy

Web

Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.

Typografia i kolory

W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.

Lato Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Lato Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Lato Bold
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*

CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69

CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90

CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46

CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67

Web

Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.

wunderbaum
Wunderbaum

PsychoEdukacja Kamila Madeja-Bień

Marka osobista dla psychologa

Psychoedukacja
Psychoedukacja

Co zrobiliśmy

Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding

Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.

Typografia i kolory

Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.

Quicksand Light
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
Y
Z
Quicksand Regular
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
x
y
z
Quicksand Medium
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(
)
+
!
@
#
$
%
^
&
*
Quicksand Bold

CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17

CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71

CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133

Print

Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.

Strona www

Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.

Psychoedukacja