Grupa Amtra
Masz to jak w sejfie
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
Identyfikacja wizualna, Print Design, Branding
Nie pierwszy raz stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia wizualnych aspektów branży energetycznej. Nasze doświadczenia przekuliśmy w nowoczesny branding.
Geometryczne kształty połączone w dynamiczny i charakterystyczny sygnet przekuliśmy nie tylko na ciekawe logo, ale przede wszystkim wyróżniającą się identyfikację wizualną.
Identyfikacja ta nie obeszłaby się bez zastosowania wielu odcieni niebieskiego oraz znanego i lubianego fontu Montserrat.
CMYK 52 0 0 0
RGB 123 206 239
CMYK 65 0 0 0
RGB 65 192 235
CMYK 100 34 0 0
RGB 0 125 194
CMYK 100 50 0 0
RGB 0 106 179
CMYK 80 20 0 9
RGB 0 34 55
W ramach prac przygotowaliśmy pełny pakiet projektów materiałów drukowanych: teczek, wizytówek, notesów, rollupów.
To już kolejna nasza realizacja związana z branżą gier komputerowych – tym razem zadbaliśmy o wizualne aspekty największego europejskiego wydarzenia poświęconego gamedev – Digital Dragons organizowanej przez Krakowski Park Technologiczny.
Identyfikacja wizualna, KV, Print Design, Branding, Outdoor
Naszym zadaniem było nie tyle stworzenie zestawu materiałów drukowanych, co opracowanie nowej identyfikacji wizualnej, która posłuży przez kilka najbliższych edycji konferencji, a także pozwoli na spójne promowanie cyklu szkoleń Digital Dragons Academy.
Intensywnie czarna apla oraz glitch art wykorzystujący gradienty kolorów występujących w logo wydarzenia perfekcyjnie się ze sobą komponują i na długo pozostają w pamięci.
Przejścia tonalne wykorzystane w Key Visualu powstały z kolorów obecnych w logo konferencji.
W ramach dalszych prac zaprojektowaliśmy szeroki wachlarz materiałów drukowanych: ulotkę, plakat, identyfikatory, windery, rollupy, drogowskazy, mapę, szablony postów i grafik do social mediów, itp.
To z właśnie z tych klocków korzystaliśmy najczęściej budując stronę dla Banku Spółdzielczego w Tychach.
Web
Bankowość wkracza w czasy, w których najważniejszym kapitałem nie są ulokowane w skarbcach pieniądze, a relacje z klientami. Często jednym z pierwszych punktów styku klienta z bankiem jest strona internetowa, dlatego Bank Spółdzielczy w Tychach powierzył nam realizację nowej, przyjaznej użytkownikom, strony internetowej.
Zielona paleta barw, gradienty i popularny Open Sans stanowią fundament tej przystępnej i przyjemnej dla oka strony.
CMYK 44 0 100 0
RGB 155 216 50
CMYK 75 0 85 0
RGB 56 180 97
CMYK 88 32 100 22
RGB 17 111 48
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Jak nadać nowoczesny charakter marce z sektora węglowego? Sprawdź, jak to zrobiliśmy!
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
New Carbon to firma od 20 lat zajmująca się sprzedażą i dystrybucją paliw stałych, zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Na jej potrzeby przygotowaliśmy nowe logo wraz z identyfikacją wizualną oraz stroną www.
Proste, czyste i nowoczesne, z drobną nutką nostalgii.
Przyjemny dla oka i nowoczesny font oraz cztery niebieskie odcienie skomponowane razem pozwoliły na wypracowanie niebanalnej identyfikacji.
CMYK 56 0 3 0
RGB 108 201 238
CMYK 71 13 4 0
RGB 46 170 220
CMYK 86 48 4 0
RGB 14 114 181
CMYK 100 85 45 51
RGB 4 34 65
Pakiet przejrzystych i zapadających w pamięć materiałów drukowanych.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność przygotować nowy serwis www dla Grupy Amtra, tym razem dedykowany dla usługi magazynów typu self storage – Sejfboksy.
Web
Cel był jasny – stworzyć szybką i nowoczesną stronę, która nie tylko opowie o tym jak korzystać z udostępnianych w ramach usługi pomieszczeń do przechowywania różnego rodzaju rzeczy, ale przede wszystkim przekona, że jest to wygodne i bezpieczne.
Dominującym kolorem marki jest czerwony, do którego dobraliśmy kilka odcieni szarości, co w połączeniu ze znanym i lubianym fontem Open Sans dało bardzo świeży efekt.
CMYK 0 75 76 15
RGB 217 55 53
CMYK 61 52 52 52
RGB 98 98 98
CMYK 45 37 37 2
RGB 147 147 147
W efekcie powstała czytelna i przyjmna w odbiorze strona, po której nie widać upływu czasu.
Charakterystycznych choinek zapachowych WUNDER-BAUM nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
Web
Tym bardziej ucieszyło nas postawione przed nami zadanie – przygotowanie nowej, w pełni responsywnej polskiej strony tej marki, która pozwala użytkownikom odkryć bogaty świat zapachów oferowanych nie tylko w kultowej formie.
W projekcie posłużyliśmy się rodziną fontów Lato oraz paletą barw charakterystycznych dla marki.
CMYK 0 91 74 0
RGB 239 61 69
CMYK 78 0 90 0
RGB 31 177 90
CMYK 3 2 92 0
RGB 253 235 46
CMYK 67 60 59 44
RGB 67 67 67
Nowa strona WUNDER-BAUM jest bardzo intuicyjna co pozwala z łatwością zagłębić się w świat marki.
Nie pierwszy raz zajęliśmy się kompleksowym opracowaniem marki osobistej. I tym razem udało nam się zaprojektować przystępną komunikację bez zbędnej pretensjonalności.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.
Właśnie dlatego projektując logo skupiliśmy się szczególnie na sygnecie, który przedstawia połączoną rodzinę (a więc i wartości, i korzyści płynące z oferty). Dobrze komponuje się on z logotypem zarówno w pionie jak i w poziomie.
Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.
CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17
CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71
CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133
Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.
Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.